The Sandbox, startup (başlangıç) projelerinin gelişimlerini hızlandırmak için, metaverse hızlandırıcı programını duyurdu.
Sanal dünya platformu Sandbox, Startup projelerine 50 milyon dolar yatırım yaparak metaverse gelişimini hızlandıracak meta veri aktarımı hızlandırıcı programını duyurdu. Animoca Brands yan kuruluşu, program için yılda 30 ila 40 blockchain girişimini hedeflemek için girişim hızlandırıcı firma Brinc ile ortaklık kuruyor.
Sandbox Metaverse Hızlandırıcı Programı, her potansiyel projeye 250.000 dolara kadar yatırım yapabilecek ve en iyi performans gösteren projelere ek teşvikler sağlayacak. Bonuslar, The Sandbox (SAND) dijital varlığı ve The Sandbox’ın metaverse tabanındaki LAND, dijital gayrimenkulleri içerir. Bunun dışında, en iyi performans gösteren startuplar, ek yatırım hibelerine ve yüksek profilli danışmanlara da erişebilecek.
Amaç Yeni Projeleri Desteklemek
The Sandbox Kurucu Ortağı Sebastien Borget’e göre, program yeni bir metaverse girişimcilerini destekleme hedefinin genişletilmesidir. Bu sayede, dünya çapındaki girişimler fikirlerini hayata geçirebilir. “Sandbox ekosistemine sunulan sonsuz olasılıkları keşfederken, yeterince temsil edilmeyen kurucuları desteklemek için özellikle istekliyiz” dedi.
Başvurular başladı ve ilk yatırım partisinin 2022’nin ikinci çeyreğine kadar devam etmesi planlanıyor. Program, Animoca Brands ve Brinc’in girişimlerin gelişimini desteklemeyi amaçlayan bir işbirliği çalışması olan Launchpad Luna’da yürütülüyor.
Program, herhangi bir tek varlığa ait olmayan meta veri deposu olan açık bir meta veri deposunun geliştirilmesini destekler. Animoca Brands’in Kurucu Ortağı ve Yönetim Kurulu Başkanı Yat Siu’ya göre, açık metaberse tabanı “açıklık, eşitlik, kullanıcı yönetimi ve dijital mülkiyet haklarına dayalı, katılımcı ve işbirliğine dayalı sıfır toplamlı bir ortam yaratmak için inanılmaz bir fırsat sunuyor.”
İşletmeleri desteklemenin yanı sıra, metaverse’in geliştirilmesi, uzun vadede çevreye de yardımcı olabilir. Brinc’in kurucusu ve CEO’su Manav Gupta, “dijital deneyimler geliştikçe, eğlence ve seyahat etmek için karbon salımına daha az nedenimiz olacağını” düşünüyor. Gupta, bunun, sürdürülemez üretim yöntemlerine sahip sanat ve ürün gibi fiziksel ürünlere olan talebi azaltabileceğini söylüyor.